Qué es MEXCAT

MEXCAT nace en agosto el 2008 trabajando principalmente en México la promoción de la cultura catalana. Posteriormente en septiembre del 2010 comienza a hacer actividades regulares en Cataluña promocionando la cultura y buscando un punto de encuentro entre ambas culturas.
MEXCAT es una asociación sin ánimo de lucro, apolítica y aconfesional, cuya principal filosofía trata de resaltar lo mejor de México y Cataluña trabajando en ambos continentes. Haciendo una difusión de ambas culturas a través de un amplio abanico de actividades.

Posada MEXCAT 2011
Cat: MEXCAT neix l'agost de 2008 treballant principalment a Mèxic, la promoció de la cultura catalana. Posteriorment, el setembre del 2010 comença a fer activitats regulars a Catalunya, promocionant la cultura, i buscant un punt de trobada entre ambdues.
MEXCAT és una associació sense ànim de lucre, apolítica i aconfessional, la principal filosofia de la qual tracta de ressaltar el millor de Mèxic i Catalunya treballant en els dos continents. Realitzant una difusió d'ambdues cultures a través d'un gran ventall d'activitats